ممنون هستیم که از محتوای سایت صرفا بصورت بصری لذت میبرید.

طراحی و ساخت درب پارکینگ + عکس نمونه کار

عکس درب پارکینگ فوفورژه خاص

امروزه درب پارکینگ به عنوان یکی از مهمترین عناصر هر ساختمان می باشد که ساخت آن از جنبه های زیر دارای اهمیت است:

ویژگی مهم در طراحی درب پارکینگ

  • زیبایی
  • امنیت
  • دوام
  • کارایی
  • سرعت باز و بست
  • سهولت استفاده
  • نگهداری آسان و ارزان
  • میزان شفافیت یا عدم شفافیت به داخل
  • متریال استفاده شده
  • سازگاری با سایر عناصر ساختمان

چنانچه شما نیز به فکر طراحی و ساخت یک درب پارکینگ جدید و یا تعویض درب پارکینگ فعلی خود باشید پیشنهاد میکنیم ضمن مطالعه این مطلب و بررسی عکس درب های و نمونه کارهایی که قبلا توسط ما طراحی و ساخته شده است، حتما با درب گستر تماس بگیرید تا بصورت رایگان از خدمات مشاوره و دریافت قیمت بهره مند شوید.

 

لازم است در انتخاب درب پارکینگ نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا بتوانید بدون هدر دادن هزینه هایتان یک درب مناسب داشته باشید. امروزه با توجه به صنعتی شدن زندگی مردم و سهولت تردد، تمامی درب های پارکینگ بصورت کنترولی باز و بسته می شوند. و برای امنیت بالا و حفظ وسایل نقلیه در مجتمع ها و ساختمان ها باید از درب های استاندارد و ایمن استفاده کنیم تا از نظر کیفیت دچار مشکل نشویم. انتخاب یک درب با کیفیت از اهمیت بالای برخوردار است. که بعد از مدتی دفورمه نشود و هنگام باز و بسته شدن به جک مکانیکی درب هم آسیب نزند. و ضمن اطمینان خاطر از کیفیت آن باعث زیبایی نمای ساختمان شود.

انواع درب پارکینگ از نظر جنس و مدل

درب های پارکینگ از نظر جنس با یکدیگر متفاوت هستند .چوبی، فلزی، آلومینیوم هر کدام انواع مختلفی از درب های پارکینگ هستند که به نوبه خود مزیت های متفاوتی دارند همچنین از نظر، مدل تنوع بسیار وجود دارد.
درب های پارکینگ فلزی لولایی جزو بهترین و ایمن ترین درب ها هستند و از نظر قیمت کمترین هزینه را برای خریداران درب دارد.

درب یک لنگه ( درب های پارکینگ تک لنگه )

این درب ها همانطور که از نامشان پیداست تنها یک لنگه دارند که به سمت راست و یا چپ باز می شود. بهترین مکان استفاده از این درب ها مواردی است که یک سمت ( یعنی سمت بازشو، دارای فضای آزاد زیادی هست، اما سمت دیگر فضای محدودی دارد که نباید توسط درب پارکینگ اشغال شود.

همچنین این امکان وجود دارد که درب بیش از ۹۰ درجه باز شود تا در صورت نیاز خودرو در هنگام دور زدن دچار مشکل نشود.

درب های پارکینگ تک لنگه ای قابلیت نصب در ساختمان های شمالی و جنوبی ( مسقف و حیاط دار ) را دارند، اما ساخت این گونه درب ها احتیاج به رعایت نکات فنی و در نظر گرفتن ابعاد، سنکینی درب و موارد دیگر را دارند.

 

 

درب دو لنگه ( درب های پارکینگ دولنگه )

اکثر درب های پارکینگ متعارف از این نوع هستند. ضمن ایجاد یک تقاون کامل و یا نسبی ( که خوش آیند چشم و ذهن انسان است ) کارایی خوبی را نیز ایجاد میکنند. در اکثر مکان ها و ساختمان هایی که مشکلی در فضای باز و بست درب وجود ندارد از این نوع از درب ها استفاده می شود.

 

2 دیدگاه برای طراحی و ساخت درب پارکینگ + عکس نمونه کار

ارسال یک نظر