ممنون هستیم که از محتوای سایت صرفا بصورت بصری لذت میبرید.

طراحی و ساخت درب خاص + آلبوم عکس

لازمه طراحی و ساخت یک درب خوب، سال ها تجربه کاری و اجرایی، داشتن ذوق کافی، تسلط به نحوه شکل دهی متریال مصرفی ( مانند آهن، فلزات، چوب، شیشه و …) ، شناخت رنگ و داشتن سواد گرافیکی بالا و در نهایت ترکیب خوب تمام این ویژگی های با هم می باشد.

طراحی و ساخت درب خاص  و در عین حال زیبا و مشتری پسند نیازمند داشتن تمام موارد فوق در حد اعلی می باشد و خوب بودن به تنهایی کافی نخواهد بود. چراکه باید علاوه بر اطلاع از تمام نمونه های موجود، و داشتن تجربه و ذوق و … بتوانید یک طرح جدید ارائه دهید که قابل اجرا باشد، کارآمد باشد و زیبا باشد.

در این میان درب گستر ( مالک سایت عکس درب ) با سال ها تجربه و داشتن تیم کاری بسیار قدرتمند و طراحان خوش ذوق توانسته است این امر را در عمل اثبات نماید.

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب صحیح یک طراحی و مجری ساخت درب، بررسی سابقه و نمونه کار های اجرا شده می باشد.

هرچند هدف ما از راه اندازی سایت عکس درب ارائه نمونه درب هایی از سرتاسر دنیا و حتی ایران می باشد ، اما تعداد زیادی از تصاویر سایت عکس درب از نمونه کار های انجام شده توسط درب گستر می باشند.

همچنین برای مشاهده تمام نمونه کار های طبقه بندی شده ی درب گستر، میتوانید علاوه بر تصاویر ذیل، به وب سایت darbgostar.ir و darbgotar.com نیز مراجعه نمایید. امکان دریافت و ارسال سفارشات از سرتاسر ایران عزیز وجود دارد.

 

عکس درب خاص

 

ارسال یک نظر