ممنون هستیم که از محتوای سایت صرفا بصورت بصری لذت میبرید.

طراحی و ساخت درب ورودی ساختمان ( آپارتمان، ویلا و باغ ) + عکس نمونه کارها

درب گستر به عنوان برترین شرکت طراحی و ساخت درب ورودی ساختمان ( آپارتمان، ویلا و باغ ) خدمات خود را به سال هاست به سرتاسر ایران ارائه داده است.

درب های ورودی انواع ساختمان ها از جمله مهمترین اجزا ساختمان به شمار می روند. هماهنگی درب ورودی با سایر اجزاء ساخمان و با درب پارکینگ از مهمترین ویژگی های این نوع از درب هاست.

ویژگی های درب های ورودی ساختمان

  • هماهنگی با سایر اجزا ساختمان
  • هماهنگی با درب پارکینگ ساختمان
  • همخوانی با نمای و رنگ بندی ساختمان
  • ایمنی
  • استحکام درب
  • نگهداری راحت
  • باز و بسط آسان
  • رنگ با دوام
  • در صورت نیاز دارای ترکیب بندی از نظر متریال ( آهن، چوب، شیشه و … )
  • تعیین میزان شفافیت با توجه به طراحی ساختمان و خواست کارفرما

 

درب های آهنی عضو جدا نشدنی ساختمان ها و یکی از پر مصرف ترین درب ها در ایران می باشند و برای ورودی منازل مسکونی، ورودی مجتمع ها، ورودی پارکینگ، دفاتر اداری، شرکت های تجاری، کارخانه ها، کارگاه ها و بسیاری دیگر از فضاهای ایرانی به کار گرفته می شوند از آن جایی که درب های ورودی ساختمان تاثیر زیادی بر نمای خارجی ساختمان دارد، لذا سازندگان درب های آهنی می بایست علاوه بر استحکام به زیبایی درب ها نیز توجه نمایند.

درب گستر سازنده بهترین درب های ساختمانی با توجه به نیاز مردم و شناخت کافی بازار کار، در جهت تامین این امر پیشگام بوده و با تکیه بر تجربه و دانش خود هزاران پروژه موفق در کارنامه خود دارد.

طراحی و اجرای انواع درب های فلزی و درب های تلفیقی در طرح های جدید و شیک در وب سایت خود ارائه میدهد.

 

عکس درب های ورودی آپارتمانی، ویلایی و باغ

 

همانطور که در تصاویر فوق مشاهده فرموید، انواع کاربری ها و محل استفاده و ویژگی های ساختمان ها بسیار متنوع می باشند. نکته مهم اینجاست که توانایی ما در طراحی و تولید درب نامحدود است ! از طراحی و تولید درب های خاص و بزرگ و لوکس تا طراحی و تولید درب آپارتمان های کوچک را در سابقه کاری خود داریم و نمونه کار های ما گواهی بر این ادعاست.

درب های ساختمان

واژه درب یا در : به طور کلی به قسمتی از ساختمان گفته می شود که با بازو و بسته شدن فضاهای داخلی و خارجی  را به هم مربوط می نامید. و در بعضی از موارد نیز عبور نور و تبادل هوا را ممکن یا نا ممکن می نماید. وظیفه اولیه درب ایجاد امکان دسترسی است و از جمله مقاومت و پایداری – حفظ حریم خصوصی و ایمنی – عایق حرارتی و صوتی – حفظ محیط از باد و باران.

بهترین درب های ساختمانی

مدل های بسیار متنوعی از درب های ساختمان در طرح ها و شکل های گوناگون وجود دارند که انتخاب آنها را کمی سخت می کند. درب گستر با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید درب های ساختمانی ( اولین مرجع جامع تخصصی و حرفه‌ای صنعت و هنرآهنگری ) در همین راستا آلبوم های متعددی از انواع درب را جهت سهولت در تصمیم گیری شما برای انتخاب بهترین ها ارائه می نماید. که در بخش ذیل دسترسی های سریع می توانید آنها را مشاهده نمایید. امیدواریم که درخور سلیقه مشکل پسندتان باشد.

 

انواع دیگر درب ها از نظر عملکرد عبارتند از : 

۱)درب های با لولای کنار :

درب ها با لولا های محوری ـ درب ها با لولای دورانه .

۲)درب های کشویی :

اغلب به منظور جلوگیری از به هدر رفتن فضاها از این نوع درب ها و بیشتر در کارخانه ها و کارگاههای صنعتی استفاده می گردد.

۳)درب های آکاردئونی :

این درب ها نیز به منظور جلوگیری از به هدر رفتن فضاها مورد استفاده قرار گرفته و اغلب در مکانهای صنعتی و گاراژ ها استفاده می گردد.

تعریف و کاربرد های درب چیست ؟

تعریف درب چیست؟ در حقیقت به ساختاری گفته می شود که از صفحات چوبی و یا فلزی که از ارتفاع متوسط افرادی که از آن عبور می کند بلند تر باشد و جایگاهی است که دو اتاق یا دو فضا را با یکدیگر متفاوت می کند.

درب می تواند یه عنوان حریم باشد یعنی برای جدا کردن و احترام دادن به مکان و فضایی طراحی شود و یا اینکه فقط جایگاهی باشد برای عبور و مرور افراد. از دلایلی اصلی که باعث ساخت درب توسط انسان ها شد می توان به دلایلی همچون جلوگیری از وروذ هوای گرم و یا سرد و از طرف دیگر در امان ماندن انسان ها از حیوانات و حشرات موذی اشاره کرد. در زمان های قدیم ساختار درب با چیزی که امروزه می بینیم متفاوت بوده است.

امروزه وجود درب بیشتر برای بحث حریم خصوصی مطرح است و در شهرها دیگر خبری از حیوانات موذی نیست و یا حتی دمای خانه و لابی و قسمت های بیرونی واحد آپارتمانی با همدیگر هم دما می باشند و دیگر بحث ورود هوای سرد مطرح نمی باشد. امروزه انسان ها دوست دارند در فضایی زندگی کنند که از نظر روحی احساس امنیت داشته باشند و نصب درب یکی از راه های بسیار مهم می باشد.

امروزه درب ها دارای انواع مختلفی می باشد. در سری های جدید درب مشاهده می شود که تولید کنندگان حتی از عایق صوتی در داخل درب استفاده می کنند تا هرگونه تبادل صوتی و حرارتی را به حداقل خود برسانند.

درب ضد سرقت نیز در راستای همین منظور و بهبود امنیت انسان پا به عرصه ی تولید گذاشت. روز به روز تعداد زبانه ها در قفل درب ضد سرقت افزایش یافت و امروزه درب ضد سرقت ضد گلوله نیز به مجموعه درب ها اضافه شده است.

یک دیدگاه برای طراحی و ساخت درب ورودی ساختمان ( آپارتمان، ویلا و باغ ) + عکس نمونه کارها

ارسال یک نظر